NOU CAS D’ÈXIT DE TRANSMISSIÓ EMPRESARIAL AL RIPOLLÈS

L’Agència de Desenvolupament del Ripollès ha acompanyat en tot el procés de compra venda de l’empresa industrial Campigràfic,SA de Campdevànol amb quasi 60 anys de trajectòria. Amb aquest èxit continua l’activitat d’aquesta empresa fabricant d’etiquetes per a sectors tan diversos com el químic, l’industrial, el logístic, el farmacèutic o d’alimentació i begudes. Aquesta continuïtat ha implicat també que es mantinguin els llocs de treball de l’empresa. 

La bona entesa i el suport expert d’en Joan Baeta, fins ara el propietari de l’empresa, a la nova propietat formada per l’Oriol Batlle i en Luis Casas ha propiciat que el relleu empresarial s’hagi dut a terme amb confiança i garanties per a una sòlida continuïtat del negoci. 

L’Agència de Desenvolupament del Ripollès és el punt de suport de Reempresa al Ripollès. 

Agència de Desenvolupament del Ripollès
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Aqui tens el link a la nostra política de privacitat.