Finalitza el curs de Cuina i Sala! 🍽️

El passat 10 de juny vam posar punt final al curs de Cuina i Sala, una experiència enriquidora en què han participat 13 persones, de les quals 10 han finalitzat la formació amb l’objectiu de créixer professionalment en el sector de l’hostaleria i la cuina de col·lectivitats.

💼✨ 2 participants ja han trobat feina en el sector, un primer pas cap a la seva inserció laboral!

Volem agrair la implicació de totes les persones participants, així com dels professionals que ho han fet possible.

👉 Aquesta actuació s’emmarca en el Projecte Treball a les Comarques, subvencionat pel SOC, en el marc dels programes de suport al desenvolupament local.

Des de l’Agència de Desenvolupament del Ripollès seguim treballant per crear oportunitats al territori!

Agència de Desenvolupament del Ripollès
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Aqui tens el link a la nostra política de privacitat.