NOVES OFERTES GASTRONÒMIQUES A L’AULA D’HOSTALERIA DEL RIPOLLÈS

A partir del dia 29 de febrer l’Aula  d’hostaleria del Ripollès obrirà de dilluns a divendres i oferirà dues ofertes gastronòmiques diferents:

1) L’essència de la cuina de muntanya: receptes senzilles arrelades al territori (dilluns i divendres).

2) Innovació gastronòmica des de la cuina de muntanya: receptes innovadores, atrevides i amb personalitat de territori (dimarts, dimecres i dijous).

Aprofitem per dir que dimarts 1 de març l’Aula estarà tancada, ja que els nostres alumnes estaran a la segona edició del Saló de l’Ensenyament del Ripollès.

Podeu consultar els menús de la setmana vinent aquí.

Agència de Desenvolupament del Ripollès
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Aqui tens el link a la nostra política de privacitat.