Participació a la jornada InterPirineus
Ripollès Turisme, a través de l’àrea tècnica de turisme de l’Agència de Desenvolupament del Ripollès, assisteix a un nova Jornada InterPirineus celebrada els dies 2 i 3 d’octubre 2024 a la Vall de Boí, una trobada clau per al sector turístic de les 11 comarques dels Pirineus de Catalunya.
Durant les sessions es va parlar sobre la intel·ligència de mercat basada en estadístiques i reputació online, així com ponències “Storytelling, converteix curiosos en clients”, a càrrec de Èlia Guardiola, activitats i tallers que permeten treballar de forma conjunta per la destinació.
A més, espais per al treball en xarxa, participació en un workshop B2B amb agències de viatges i una sessió de team Building.
Data publicació: 4 d’octubre de 2024